Thursday, December 16, 2010

student form six yaww

22 JUN 2010 ,tarikh ni aku d masuk kan ke tingkatan 6, BIGBOSS yg suh aku masuk situ ,ta pena terpki pon aku nk masuk situ ,apekan daya,arahan dye terpkse la ekut je .dgn rase segan silunye aku melangkah masuk dlam kelas 6 RENDAH 2. .wahhh~ mase aku masuk engtkan ade la bdak nye ,tapy hampeh deme g lab tyme tu . .cittt! lupe nk ckp...uniform kiteowng ta sme ngan dak2 skola mnegah ek . .deme kaen biru ,kamy yg pmpuan pkai kaen maroon ,laki pula dr ats smpai bwah putih ,kasut kulit hitam . wahh! besh2 .


  • oke , gamba model xde,,sori ek ! wawawa~ ni la membe2 aku tuk thn 2010 ,mule2 aku masuk eku engatkan deme kerek la kann ,upenye taa , sngkaan aku meleset 100% ,wakaka, deme ckp aku yg kerek,,ishhh,ta sngke aku . dlam klas aku sumer ade 36 orng ,ramay kan . kalo bsing bagai nak rak pastu dpat award beb ,haaaa ..korang jgn memain .nk tau award ape ?? award kelas paling WANTED 2010 . .syabas 6 RENDAH 2 .kekal kan 'prestasi' anda ek . . .(padanmuka) . .oke , nie je la yg aku mmpu citer . papai !

No comments:

Post a Comment