Monday, March 7, 2011

sufyan, ladang anggur,KEDAH

assalamualaikum . holaa . act, nie holiday2 mnggu lepas and baru sekarang aku nak update .haha. my bro kacak abg ady ajak BIGBOSS and PUAN SITI pergi kedah sekali dengan aku laa .melampau le aku dok sorng2 kt umah . modus operandinye nk melawat sufyan memerangkap ank sedare aku laa. bertolak lam kul 10 smpai sner tghari lam kul 1 2 cmtu laa . agak penadd ! sampai sner dpt le lunch kt umah kaka ipar aku .tanpa bayaran yang dikenakan. hehe . tyme tu sufyan tgh tido dalam buaian .wahh !so cute meyhh ! oke stop . abg ady dh plan nk bwk kiteorng pegi ladang anggur . hoyeahhh ! so pagy ahad tu kiteorng pegy laa .smpai kt ladang dgn penuh teruje nye dpt laa tgok cmner buah anggur ditanam . aku pon malas nak citer panjang2 , so, aku letak pic je laa ekk . jimat kos,masa, dan tenaga . :))    


signboard .

nyumm .

anggur yg belum masak lagy .

thats me laa.

sys ida n sufyan


cedapnyeee .ujar sufyan

model sementare

BIGBOSS & PUAN SITI

bro ady,sys ida ,adek pian

like model yaww ! haha
stelah 1 jam stengah d ladang kiteorang g town ,mkn kat fast food HPA, lebey kurang cam KFC jugak tapi ni 100% halal and 100% bumiputera rockers punye syarikat . okee laa . nie je story saye .hope enjoy ! TATA.

No comments:

Post a Comment