Friday, January 21, 2011

cik lina sakit

haluuu . jam dh nk kul 12 lebey tapi omwerk ta siap2 jugak .dari kul 8 tady smpai skunk bru 2 page aku dpt siap padahal cekgu nk 3 page .smbung kt skola laa .copy n paste mmbe punye .huaaa~

ptg tady aku ngan kaum kerabat 6 atas 2 termasuk miss kamarul pegy lawat azlina . aku ,paah,ain n ekin dtg paling lewat skali .haha .biaselaa sje nk top kan .before pegi umah lina kiteowng snggah beli kuih jap tuk dye .nk beli buah setau aku kt chngkat tak ujud gerai buah-buahan .kan2 .smpai umah lina mmbe2 sumer dah smpai dulu termasuk la yg dri hostel . memandgkan umah pegawai FELCRA nie blum dinaiktraf tuk jadi umah banglo ,so dimane ade ruang aku duduk je laa . sian je aku usha mmbe aku yg soang nie . hnye mampu dok ats kerusi roda jea .elok2 jea dye sihat kuat tup..tup dpt citer yg dye patah kaki .then, lpas nie kaki dye nk kne simen plak.alaa ,sian kaw .tapy ape bole buatkan kalo dah takdir tu kene redha je laa ,xde sape yg bole lawan takdir tuhan .dah semnggu dye tak skola n smnggu tu jgak laa dye bnyak tertggal pelajaran .nex week dye skola .yeayyyy ! ade can aku nk babap2 pipi dye yg gebu tu .tak kesa pon kalo kene pndah kelas dok klas bwah , sng nk pegy kantin ,pegy toilet , klas pon dkat je ngan parking kete .wahhh !! haha . tyme kiteowng dtg tady kann aku ngan paah je senyap yg laen dok syok bersembang .aku blur tyme tu ,haha .aii ,dok market plak aku nie . kalo tak nk lepak lelame skit , dandan tu jugak le si paah ni nak blek cepat .adeess . nk ta nk balek laa jgak . oke laa , takat nie je laa yg aku citer . esok2 citer laen plak ek .bubye .



to azlina ghani hope cepat smbuh tau ,nnti boleh snap2 pic tuk 2011 nie ,thn akhir kite kt SMKSAJS. rendu kaw ketat2 .:))

No comments:

Post a Comment