Saturday, January 22, 2011

khurafat

ASSALAMUALAIKUM . aryni seary suntuk aku dok jejalan ngan mmbe2 seri, ain, ikin, lai, and yana . alaa, jalan2 kat teluk intan jee ponn ,nak pegy jauh2 tak berani ouh . seri text aku malam tady janji nk pegi kul 10 pagy , tapi 10.35 kiteowng bertolak .biaselaa janji melayu .haha .pastu, g umah yana amek dye then trus pegy kg.gjah coz ekin n ain dah lame tnggu .HAHA. mmg dah lame pon deme tunggu. pastu,baru laa gerak g kl t.i. smpai sner g beli tiket wayang . modus operandi nk g t.i sbnrnye nak tgok wayang citer KHURAFAT .



aku citer skit je laa ek objektif citer khurafat nie. yg mmbuatkan seseorng tu snggup menyimpang dri ajaran islam d sebabkan seseorng tu menyukai  si dia tapy dgn cara meminta pertolongan daripade syaitan bukan drpade ALLAH. tu lah yg dinamekan cinta kerana cinta coz snggup buat bnde khurafat hnya kerane ingin dpatkan seorng perempuan atau bahse yg mudah GIRLFRIEND. seelok2nye kalau nak bercinta tu biarlah kerana ALLAH bukan nafsu semate2 . nasihat nie tuk aku jugak,bkan tuk korang je yg mmbacenye . ~


oke,abes da tazkirah 40 saat dari aku .act , bole tahan seramm la jugak citernye , aku pon dah sepet mate tang ade hantu tu .kirikanandepanbelakang  hantunye .itu blum tmbah jerit lagy .sound pon bole bikin tlinge aku pecah .penoh sngguh orng tadi tgok citer tu . tyme aku usha citer nie tady aku dok menhitung waktu .cepatlaa abeh . tak larat daa aku rase dok lam pnggung tu .tapi aku suke part yg aishah n johan peluk tuu ,alaaa, sweet nye . tapi yang bikin aku panas nye orng belakang aku laa,kaki tak reti nk duduk diam .goyang2 kaki kt kerusi aku.grrrr~~ sabau je laa aku .


2 comments: