Thursday, October 6, 2011

fail

aku dah buat yang terbaik kot tuk trial stpm nie, tapi still gagal jugak . aku rase kene mandi bunga kot aku nie, bagi buang saka dalam badan . HAHA . takde kene mengene langsung . okay, semalam gempak kot sebab cikgu dah tampal result tuk trial tahun nie . semua saling bertanya . 'baper pointer kau' , 'ko nombor baper' , blablabla . aku tak amek port . buat tak tau je . balik dari bangunan baru, aku pon usha sekilas pandang cari nama aku . cari, cari dan cari .......................tetttttttt ! bawah sekali yaww . nah , amek kau . nama aku paling last . sedih ? opcoz laa kan, tapi pendam je laa. naek kelas terus aku 'tumbang' sebab aku demam bukan sedih . maybe, ade sesetengah insan nie ingat aku tutup muka sebab aku sedih or menangis . ouhh...takde maknenye . aku sedih aku sorang je yang dapat rasa .




p/s : kedudukan tak penting, ada usaha insya ALLAH ada hasilnya ;)



No comments:

Post a Comment