Monday, October 3, 2011

happy nineteen

salam,

sekarang dah bulan sepuluh atau bahasa sains bulan OKTOBER . wahh! dah nak dekat exam, tapi aku boleh lepak chill lagi sambil online . HAHA . takde kesedaran diri betol laa aku nie . okay, tak nak laa nak merapu meraban tak tentu pasal , entry aku tuk bulan oktober ni spesel sikit . huahua ~ . about someone special . ehem...ehem . she is ........




NUR AL-SHAFFIKA BT AHMAD KHAIRUL SALLEH AL HELMI 

a.k.a
SERI 
2/10/2011
#happy birthday yang ke sembilanbelas
#hope, panjang umur and dimurahkan rezeki
#makin lama makin HOWT laa kau
#bila umur dah makin meningkat , pemikiran kita pon opcoz laa kene matang kan, so, reject laa segala sifat budak budak
#tahun ni last umur belasan kau nex year dh masuk puluhan pulak .papehal, selamat menempuh ke alam perkahwinan  *saje wish awal2. HAHA
 and thanks b'coz
-sudi jadi kawan aku
- dengar segala masalah aku
-bagi nasihat 
- bagi pinjam seringgit ,tyme tu aku terlupe bawak duet mase kat lambor dulu
-betulkan shawl aku mase kat lumut aritu
-bagi pinjam sandal kau
-basuh baju aku
-ajar aku goyang bahu .bhahaha~

thanks for everything ;)

aku crop pic eyka . haha

and lastly, doakan aku tuk STPM nie . sori laa lambat wish sebab aku sehari suntuk  buat bnde nie bcoz nak bagi suprise tuk kau . HAHA .*agak2 bole terima tak alasan aku nie? ...hewhew .


sincerely,
tikah shot 



p/s : dalam album aku tkde pic aku dengan kau seri . lepas nie, kalau hang kite snap banyak2 tau . chill bebeh :)




No comments:

Post a Comment