Friday, November 18, 2011

19

assalamualaikum .


hey guys ? first, nak mintak maaf laa sebab blog nie di 'deactive' kan atas sebab sebab tertentu (xbersebab pon saje gatay tk nak bukak) btw, sedar tak sedar sekarang dah bulan 11 . oh myyy ......... .bulan dimane aku akan berjuang habis habisan untuk mase depan aku .huh ! serammm . act, aku dah lame tertunggu tunggu bulan november nie sebab tu bulan befday aku  . haha.


last week, akk n abg aku belikan cake befday aku  .woahhhhh !! bes sesgt . tak sngke dpat kek tahun nie and semalm buka facebook ramai laa jugak kawan2 dabel wish . wish befday and wish luck STPM .tenkiu yee koranggg , kenal ke tak kenal hope korang selalu diberkati and dirahmati oleh ALLAH . aminnn~ .tahun nie tahun last aku pegang title umur belasan tahun, nex year aku dh masuk puluhan . ouhhhh , sedeyhnye wehhh , makin meningkat usia aku tapi still tak besar besar . hoho .btw, aku still comel .#pftttt. 





 abang aku boleh pulak tak tau umur aku baper , cehh !! tu pasal 'happy birthday tikah ' je . papepon, thanks a lot . untuk pengetahuan anda ye mohd rusydi , adek kau dah 19 tahunn makin besar dan matang  , pemikiran ke arah inovatif . hoyeahhhh !!



salam, peace :)

No comments:

Post a Comment