Saturday, December 17, 2011

bila hati dah kecewa

assalamualaikum :))

syukur alhamdulillah kita masih dipanjangkan umur dan dapat menghirup udara yang segarrr dan nyaman . ngee~
just nk share dengan korang je, apa perasaan korang biler kite suke kat someone tu tapi kite pendamm je taknak luahkan, so, lame-2 orang yang kite suke tu dah diambik orang . ape rasenyeeeeeeeee??? mestilah sedih kan , itu lahh perasaan aku yang aku hadapi sekarang nie . *sobsob....

aku nie seorang yang pendendam pendam perasaan tak kiralaa perasaan ape sekali pon marah, suke, sedih,benci tu semuaaaaaaa aku pendam . termasuklahh biler aku suke kat someone kan aku pendammm je lame-2 biarlah sampai biler pon . itu memang sikap aku dari kecik sampai sekarang . banyak jugakk laa aku syok sendiri , hape aku kesah kann . setiap manusia yg dicipta semua ade perasaan termasuklah orang gile *eh, yeke ? 

setakat pendam perasaan marah benci tu aku tak heran sangat, yang akan buat aku terkilan biler orang yang aku pendamkan selame nie minat kt orang laen upenye . jenuh aku bagi hint yg aku suka dia .hurmmm... kirenye aku laa yang melepas and syok sendiri .oh mennn, malunyeeee..btw, sedey yang tak terkire . then, aku share laa masalah aku nie dgn orang yg rapat dengan aku mcm adik angkt,mmbe rapat . btw, aku takdelaa tunjuk sgt sedey aku nie kat sape-2, diam diam sudah laaa

kawan-kawan aku pon dahtau yang aku nie rock bebeh,jenis degil,keras kepale,hati batu ,so,aku pon chill je laa, takpelaa ,dah xde jodoh kann .silap aku jugak,dahtau suke nape tak luahkan je ye dakk .. bagi aku laa,aku suke kalau lelaki yang mulekan dulu kalau pompuan rase laen macamm je . HAHA . 

kita semua memang dah sedia maklum jodoh,ajal,maut pertemuan semua ditangan ALLAH kita sebagai hambaNYA hanya merancang jaa DIA laa yg akan menetukan tuk kita nanti . dan kita perlu ingat jodoh tu takkan datang sendiri kalau tak dicari . tu sebab setiap bende yang ALLAH cipta nie suh kita cari sendiri ,berusaha mencari cari,cari,dan cari . sng cter laa, jodoh tu kite kene cari sendiri . aku dah berusaha kot tapi takpalahhh takdir tuhan noohh .


p/s : akan lebih berhati-hati lagi ;) tikah rockkkkkkkkkk bebeh . yeyehhhh ! HAHA

No comments:

Post a Comment