Tuesday, September 18, 2012

kenapa perempuan suka berleter ?

assalamualaikum .

BERLETER sinonim dengan perempuan jarang pulak kita dengar lelaki berleter kalau ada pun baper kerat je . majoriti lelaki tak suka perempuan berleter tak kiralah perempuan tu status apa gf, kakak,mak,isteri . tapi lelaki tak boleh lah pandang negatif kat perempuan yang suka banyak cakap ni sebab ada kebaikannya perempuan berleter nie . haaaa, ni laa yang aku nak habaq kat korang ni . 


sebenarnya , perempuan yang suka berleter ni bukan leteran kosong dalam leteran tu dia nak luahkan sesuatu yang dia tak puas hati . okay, contoh macam mak, mak mak kat dunia ni memang suka membebel kat anaknya itu tak boleh ini tak boleh , mungkin dia takut apa apa terjadi kat anak dia thats why dia membebel . and dalam leteran/membebel ni jugak sebenarnya dia sayang kita just taknak show off je . yeke ?. macam aku la tu . bila kita dah terbiasa dengan leteran perempuan lama lama kita jadi lali, ibarat masuk telinga kanan keluar ikut kaki kiri , buat taktau je . macam aku jugakk tu . kahkah


bagi kaum adam, kalau boleh diorang taknak cari isteri yang suka kuat berleter takut rimas katanya . ntah laa aku pun taktau . aku petik kata kata daripada ustaz wan akashah alaaa hubby ustazah bahyah tu, dia kata perempuan yang suka berleter ni sebenarnya memberi kebahagian dalam sesebuah keluarga . seee, beri kebahagiann okay bukan beri kehancuran yang beri kehancuran tu bile si suami jenis yang panas baran dan tak bertolak ansur dgn isteri . asyikkk, nak marah je bila isterinya membebel .


dan rasa bersyukurlah si suami if dapat wife yang sangatttttttttttttt becok mulutnya, sometime membebel nie menceriakan suasana kann . bila kita dah terbiasa dengan enviroment yang riuh dengan mulut orang, one day biler orang tu dah takde tau lahh betapa bosannya hidup . hermm, pahamkan maksud aku .





p/s: guwa dah keje, nanti guwa story kat entry lain .







No comments:

Post a Comment