Saturday, August 27, 2011

berjihad di bulan syawal

assalamualaikum and say hello hello yaww ! 

hye everyone, before you do something kita senyummmmmmm macam nie :) dengan hati yang girang sambil rap sana sini . hari ini dah 27 haribulan and semakin jauh ramadhan meninggalkan kita semua .so pathetic .sobsob ;(
kalau waktu macam ni banyak laa sale sana sini dan sesuai untuk golongan wanita yang suke membeli belah dengan harga yang sangat murah . tapi yang peliknya time nie laa jalan sesak sana sini biasalah bila dah dekat dekat nak raya dandan laa semua harge dikurangkan kononnye bagi laku laa tu takpon nak abehkan stok,takpon orang yang niaga tu nak balik raya, takpon saja nak tengok awek cun, takpon blablablablabla .okayyy ! ape ape saje lah . haha

bagi aku seronok kot raya nak dah nak dekat . eh, nape ade kot ? *suara sumbang bertanye . kot, sebab aku nak trial stpm laa chaaa tak boleh laa nak sakan sangat celebrate nyee alaa kadar pon jadi lahh. baju raya cukup sepasang selebihnye pakai tshirt angrybird seluar cheetah rambut mengurai bak pontianak then bace buku kat umah pastu tunggu lahh orang datang beraye umah kau tikahhh . HAHA . semangat aku nak study tu akan datang bila lagi 4 5 hari nak exam . begitu parah sekali kann .aku tengok orang lain dah berkepul nota dalam beg tak cukup lagi buat laa nota pelangi merahbirukuninghijauungu semua ade . akuuu ? hurmm. haramm nak ade nyee . maybe sebab aku dari rahim mak aku ditakdirkan taksuke buat nota poket kalau aku buat pon entah maner maner aku letak apatah lagi nak memandangnye .

tapi aku syorkan kepade mereka mereka yang nak trial tu better stay at home sebab time raye banyak dohh cerita keluar espcecially cerita karton . euwww, kau layan katon tikah ? tak matured laa kau nie *grr, suara sumbang berkata kata . babe, sukati gua laa jangan busybody boleh tak . okayy, abaikan . lepas subuh tadi semangat berkobar kobar study pengajian am 2 tapi macam biaselahh ade je halangan nye . mule mule tolong mak aku angkat rak pinggan segale bagai pastu mop lantai then terpandang tv secare tak sengaje pastu terus melekat kat tv tak bangkit2 . sadis sadis . cerita yang agak meleret leretkan . okayy, abaikan lagi .

senang cerita raya aku tahun ni ade keriangan ditambah kegusaran . tapi tak apelah bak kate cikgu ah hong, 'kite kene berkorban dan insap laa diri tu sikit jangan terus leka je' .okayy bos . bagi aku pulak raye tiap tiap tahun stpm sekali dalam seumur hidup (taktau laa pulakk if ada yang nak repeat plak kan). huhu . 

lastly,i want to sayyy , happy eid 


and


gudluck to candidates pmr,spm and stpm . do the best lahh . okee , chill





p/s : kalo nk beraye bawak lahh note sekali nnti boleh aku tanye . HAHA



No comments:

Post a Comment