Monday, August 29, 2011

breaking fast together

assalamualaikum :)

yesterday have a greattt day . omg ! becoz dapat jugak berbuke dengan kawan kawan setelah 27 hari aku berbuke dengan family . nak jugak merase dengan kawan kawan walaupon berbuke dengan family lagi best kan . nie semua eyka yang ajak and aku sentiase on biler membe membe ajak hangout . semalam, aku, eyka,seri and bella hangout sekali dengan berbuke kat kepsi manjung . memang riuhh laa jumpe membe lame . uish. lagi lagi seri fieka, since dia masuk U kat melaka harammm jumpenye tapi biler dah jumpe . arghhhhhh ! retak cermin kereta eyka . btw, sampai manjung pegi tesco jap then pusing pusing lima minit terus g marina for photoshoot .
















tu je laa kot dari aku . peace >,<


p/s : hati gua tengah gelisah sbb dh bper ari tk study . 

No comments:

Post a Comment