Wednesday, August 17, 2011

trauma

hye ...

petang petang bulan puase selalunye aku memerap kat rumah je .taktau nak kemane . nak ke bazar moto takde,hilang . so, lepak chill kat umah layan facebook . tengah syok syok layan fb tetibe ade orang IM aku ajk pegi bazar . eh, tetibe je ?? pening ke ? pastu blablablablabla dgn dye, so, aku pon agree laa nak pegi bazar dgn dye, aku pon siap siap then kuar jalan kaki . dalam 10 minit sampai laa, melilau mate aku mane laa orangnyee .haaaa !! nampak pon, dye tgh lepak chill beli popia . pastu, tawaf laa bazar changkat yg tak seberape tu , adussss, takde idea nk beli makanan ape, last lastnye aku pon bantai laa beli same mcm dye .haha .amek kau .kering idea laa sangat tktau nak beli makanan ape kann . lepas beli tu, balik laaa .cam haramm je . uishh .

yg aku cerite kat ats ni mase first dye ajak aku pegi bazar,jumaat lepas . then, isnin baru nie dye ajak lagi katenye nak beli ayor.cantekk .tyme tu dh nak pukul 7,dalam pikiran aku, ade lagi ke orng niage kat bazar tu ? hurmm . pastu aku bantai laa cakap nak folo dyee . pastu macam biase laa, siap siap pastu redah padang depan umah aku, mase tengah redah .shitt ! ade binatang sengat kaki aku . pedih kau tau . tapi aku chill je, tabah le katekan .haha . then, sampai bazar aku pikir 30 saat nak beli ap ek.hurmm. bantai laaa beli kuih cara, then aku kol dye yg aku dah sampai . sampai sampai dye datang tersengih sengih kat aku, aku pulak dah pki semcam . dandan le dye bagitau aku yg dye dh beli ayo awal awal . haaaa! memang saje nak mintak maki . punye laa hot aku petang tu, lastnye aku tinggal dye kat bazar sesorang .PADANMUKA . 

aku balik dengan penuh kemurkaan betul petang tu . saba je laa weh . sampai rumah terus aku update kat fb. kononye nak lepaskan geram laa tu . sape tak hot babe, kaki kene gigit dengan bintang sial, sampai sampai dye boleh pulak kenakan aku . aku maen percaye je laaa . kesiannn . rupenye, dye maen maen, katenye tak beli ayo lagi . hadoyyyyyyyyyyyyyy ! ape ke baran laa dapat membe mcam kau nie .grrrr . kan dh kene tinggal . dalam seary tu tak tegur dye . masing masing ego and masing masing salah sendiri, last2 smalam IM aku,dye tnye aku, truma ke tak ? maunye tak . dye pon same . sembang sembang lastnye, kiteorng okayy . hurmmm . itu jee cerite dri aku . mengantok kan .  

p/s: budak tu cakap lagi 5 tahun boleh laa pegi bazar same dgn dye lagi . cehh, trauma bebenor pon .

No comments:

Post a Comment