Tuesday, September 27, 2011

sacrifice

salam ,

sometimes bila kita sayang kat someone tu dia sanggup berkorban apa saja . tak kirelahh someone tu sape , parents, friends, boyfie/girlfie, adik etc . tapi aku pulak, banyak berkorban untuk orang kot , kadang kadang tu takde niat nak berkorban its just saja ja nak tolong kan . hehe . kira untung laa kan ade orang sanggup buat apa saja untuk dia . pastu kene jaga perasaan orang itu orang ini .alamak ~ tensennye . hati sumer orang nk kene jaga . hati aku ?? takpe, abaikan saje . takpayah jage pon takpe sebab aku hati kering . HAHA . orang kutuk , aku rilek jee . chill je laa kan . anyway, bila do something for someone yang kita sayang sangat sangat rasa macam tak dihargai pulak . yelaa, tau nak perhatian je lebey kann. penadd kut kalau cmtu . 


untuk mereka mereka yang dirinya disayangi dengan orang sekeliling , balas laa balik pengorbanan orang tu . jangan selfish sangat laa . nanti ada orang benci kat kite . tak pasal pasal semua orang dah tanak dengan kau lagi dah . baru kau tau . HAHAHA. *ayat kasi sentap sikit .




p/s : macam skema je entry aku nie kan . yekk ! geli aku . haha . tak ditujukan kat sape sape pon, ekhlas dari paru paru ginjal aku ^____________^

No comments:

Post a Comment