Thursday, August 2, 2012

puasa ke tak ni ?

assalamualaikum !

okeh, sebab bosan sangat malam ni jadi aku update la tuk seketika .

masuk ramadhan jadual hidup aku berubah sekejap . selalu wake up 6.30 pagi then kemas rumah . now, bangun sahur 5 suku pastu solat subuh lepas subuh ngaji pastu tido . terasa panas je kaki ni bukak mata baru aku sedar matahari dah tnggi . hebad tak hebad . disebabkan aku memang tak suka mandi pagi so bangun tido sekadar gosok gigi dan cuci muka . segar sentiasa . ohyeahhh

macam biasa, on9 je kejenye . balik balik fb , balik balik korea . so, biler bukak fb bace status orang, kadang rasa menyampah, kadang rasa nak tampo laju laju . sebab budak tak cukup umur macam biasala update tak puas hati itu tak puas hati ini . contoh macam ni ,

'kau dah elok bertudung cantik, tapi perangai macam blablabla...'

ya allahh ! puasa ke tak ni ?? nk komen malas pulak, sendiri boleh pikir kan . ishh, adik adik ni . perangai orang tak payah cerita tengok perangai sendiri sudah . agak agak cukup amalan dunia akhirat bila bila masa kau boleh perlekehkan perangai orang , okay !


hurmmm, bosan dah hilang maka tamat sudah bedtime story dari aku . 

salam :)

p/s : hampir hampir terlupa nak niat puasa esok . fuhh !!







No comments:

Post a Comment