Monday, May 2, 2011

gua tak puas hati sama lu bro !

giler ! baru baper mnggu je dia buat blog, dah meletop-letop *tapi xde la meletop sgt . yg aku JELES sekarang nie orng yg selalu dok usha blog dia dah melebihi daripade aku . sob.sob . nie yang tak puas hati nie . nak challenge tapi malas laa plak , nak cari sumer info pasal dunia. leceh derr, kene buka itu bukak ini , klik sane klik sini . alaaaa, memang pemalas sungguh aku ni, lagipon aku nie berstatus STUDENT UPPER SIX so, no many time laa, kerja aku kene bukak buku, bace, hafal and buat latihan then biler exam jawap soklan .pastu dapat result nanti hati aku senang mak bapak pon tumpang sekaki .thats right !
meh aku story sal blog dia nie . blog dia bukan personal or peribadi kisah hidup dia tapi story about bende yang kita tak tahu and tak penah jumpe or diketahui orang laen then story tu di cOpy and paste seterusnye menguar-uar kan story itu kat fb dia or page dia . itu le punca kenape orang ramay sangat dok semangat nak usha blog dia . walaupon simple tapi infonye boleh dikatakan amat mendalam laa jugak . orang tak pandang sangat blog dia cantek ke tak coz dia LELAKI derr . bajet rajen nk hias2 blog. hahaha . takde maknenye . so aku pon malas laa nak story panjang lebar . nak tau sape 'dia' yang aku tak puas hati tu ...haaaaa !


nie le orangnye . ehhhh .. nie abg aku laaaaa . tapi ?? betul laaa. mamat nie la yg gua panas aty tu . dia dah pandai  ;berblog2 . grrr ! haha .

p/s : korang2 yg nak folo blog dye bole laa klik link nie http://mygoblog01.blogspot.com/ or like page
        fb dia MyGoblog . sekian .

1 comment: