Saturday, May 21, 2011

NORA ELENA

tengah syok landing depan tv , ade paper baru, aku pon amik then bace .hurmm ... macam biase laa if bukak paper je tak abeh abeh pasal kes liwat , rompak , bunuh, pecah amanah , palinggg hott sekali pasal gula naek 20sen .warghh ! lepas nie minum air hujan je laa . pastu biler masuk area hiburan pulak cover depannye AARON AZIZ , aku pon bace laa artikel pasal dia tu , pastu aku perasan yang dia ade berlakon dalam slot akasia . citer NORA ELENA gantikan cerite CINTA ANTARA KITA . yang terujenye citer tu di adaptasi dari sebuah novel yang pernah aku bace sebelum ni .


naseb baek laaa cerite tu baru nak ditayangkan . so,sempat laa aku tengok . bile start je cerita nie maka bertukarlah rutin harian ku pade waktu petang . slot akasia selalunye start pukul 7mlam until 8mlm . waktu camtu PUAN SITI tak bagi tengok tv ,yelaa.. maghrib2 takkan tengok tv pulakkan . aku pulak ape lagy maen lenjan je laa . start pukul 7 BIGBOSS dah merambat pegi masjid , aku merambat pegi depan tv . masuk je pukul 7.20 minit mule laa sesi ceramah dari PUAN SITI . dari luar rumah dia bakar sampah , tyme dia nak mandi, tengah mandi, sampai laa dia habis solat maghrib aku still melekat depan tv tu and dia pulak ceramah tak henti henti nak dekat 5 6 kali aku on off switch tv tu. HAHA . abeh je citer tu pkul 8, haaa ..itu laa waktu maghrib aku ikut waktu filipina . lupe nk cakap yg jadi nora elena tu siti saleha . alaaaa.. adek sam bunkface tu . sweet je dye dengan aaron aziz . . haha


ps : if tertinggal cerita nie korang boleh usha kat tonton.com .okehhh ! peace ..

No comments:

Post a Comment