Saturday, May 21, 2011

mati hidup balik

hye :)
last on9 blog nie kalau tak silap aku minggu lepas kot pastu terus aku off terus . kononnye taknak laa bukak blog nie lagi dah .HAHA . tapi last2nye bukak jugak .giler sengal ! blog aku ni story pasal aku je laa buat ape nak cerita pasal orang laen kann *yeke pon ? semuanye dah berubah . nanti mulutnye tak henti henti cakap budak ni &%$&$%& . oke,whateva ! sebenarnye, aku sememang takde idea nak share cerita dengan korang tu sebab aku ke-jarang-an sangat nak bukak bende alah nie . INSYAALLAH , akan ku merajinkan diri ini tuk mengadap blog dan share cerite dengan korang semua . okee
sekian , bye :D



ps: tak baper berkenan buruk burukkan someone kat aku punye blog , tapi kalau dah terdesak ape bole buatkan . weeee~

No comments:

Post a Comment