Tuesday, June 21, 2011

happy FATHER'S DAY

hye, assalamualaikum :)

memandangkan bulan ni hari bapa so banyak iklan pasal bapak . segalenye2 bapak, cerekarama pon pasal bapak, forum perdana pon pasal bapak . jangan ingat mak je yang banyak berjasa dengan korang bapak pon terbabit sekali tau . kalau bukan bapak laa yang buat mak pregnant takdenye kite lahir kat dunia nie . kan..kan .
pastu, tengah mak kite mengandungkan kite bapak kitelah yang susah  payah cari itu ini untuk mak . alaaa, perempuan mengandungkan biaselaa ...mengidammm . sape yg mengidam ?? mak atau baby dalam perut tu ?? naseb baek aku nie jenis low profile, time dalam perut mak aku , aku mintak kat mak aku kismis je, xde mintak papepon . haha .oke,tipu !

tahun 2003 kebawah ....

 aku lahh besfwenz BIGBOSS. asal bapak aku keluar, aku dengan sepantas kilat pegi kat kete bapak aku , then, tanye

'abah, ade jajan tak ??'
'takde'
*buat muke seposen .

memandangkan bapak aku dulu ustaz, so, petang petang pegi sekolah agama naek moto sekali dengan dia. besss, dapat peluk dia . hahaa . aku engat lagi dulu aku suke maen laga laga hidung dengan bapak aku . macam xde keje . time puase aku penah sekali bising bising dengan bapak aku, ajak die pegy bazar then, dia pon bawak lahhh . just beli jajan warne warni tu je *tak tau nk sebutnye . itu semua time dia baik dengan aku, time dia garang dengan aku waktu mengaji lepas maghrib . aku nie dah lahh tak abeh tajwid, muqaddam pon terkinja kinja, sekali kena gertak dengan bapak aku, terus menitik air mate. terkejut kauu kena gertak pluss marahh . then, bapak aku dah malas dia terus tinggalkan aku sorang sorang,aku pulak pegi lari terus masuk bilik. kadang kadang pegi kat mak aku . hehe . aku dulu nak dikatekan banyak cakap laa dengan bapak aku . macam macam laaa, asal ade bende menarik aku buat aku tunjuk kat bapak aku . haha. biler gadoh dengan abang abang aku pulak, aku terus lari kat bapak aku, time tu bapak aku tengah solat . slamber jee ek . alaaa, banyak dah lupe laaa moments aku dengan bapak aku . kite langkau ek .hehe

tahun 2004 hingga sekarang...

lepas dah besor sikit , aku sedikit demi sedikit dah kurang rapat dengan bapak aku . taktau laa why ? . kalau ade orang datang nak jumpe bapak aku, time tu bapak aku xde, aku suruh mak aku bagitau kat bapak aku. nak bagitau sendiri tak berani . then, if ade pape hal, aku cakap dengan mak aku pastu mak aku sampaikan kat bapak aku . biler dah dewase nie rase malu ade kot sikit sikit .hehe . makin besor makin berakal . hehe 
oke laa, selamat hari bapak to my dad . sayang abah ! ngee~

bapak guwa yang kachak lagi segakk !

'ciss, beta sangat murka sekali '
haha~~terbaek pose

sekian ~

No comments:

Post a Comment