Friday, June 3, 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU CEKGUUUUU !!!

28 MAY 2011 ... tarikh bermakne buat mama stacy a.k.a cekgu faezah bcoz suda menjadi isteri orang . wahhhh !! sungguh tak ku sangka sekali . okeee , meh aku cerite ranjau berduri perjalanan kami anak dare nk pegy umah cikgu faezah kat teluk kepayang . before pegy umah cekgu, pegi umah membe jap coz akk dye kawen . sampai sampai je duk tunggu orang tu laa orang nie laa .nak tengok pengantin . macam2 . tapi aku duk luar je malas nak masok . pastu ,dah sampai semua membe baru bergerak g makan . then, sampai khemah kene beratur pulak coz pinggan takcukup . haishh ! 5 minit kemudian smpai je pinggan terus aku rembat satu . memandangkan orang dah bersesak sesak so, aku  amek 2 3 lauk daripade 8 jenis lauk . selesai makan tunggu pulak membe yang baru nak makan . lebey kurang 20minit, kumpul balek bincang pulak cmner dgn ni nk pegy cmner, tggu sape lagi, tunggu kat maner , ko naek dengan sape , blablabla .... abeh bincang baru la bergerakk nak pegi rumah cekgu faezah . kaum adam nie tak suke menunggu lelame,so dyorang pegi dulu , pastu, ade laa 2 orng mafla tunggu kami kat tepi jalan . sanggup mereka kann ?? mintak maaf laa , paham paham je laa kami kaum hawa kann . penat la weyhh ! aku letak gambo kome paham laa sendiri .

sungguh cantik background lori tu kann ? tema : berani mati .

ohhh ! so sweetttttttt


merah menyala kauuu !



sikit je gamba nyer nie pon aku copy paste . HAHA . lepas makan lepak lepak jap then terus balek . hope cekgu and suami bahgie hingga anak cucu . AMINNNN .

p/s : ini story minggu lepas bermakne suda basi berbau tapi ada aku kesah kah ???
lepak chill yawww !

No comments:

Post a Comment