Friday, June 3, 2011

sembuh dari KOMA

salam .
hye readers .
lame tk update kan
arytu nak update tapi blog aku bermasalah pulakk
tetibe je verification email .
shit !
jenuh aku .
pastu ptg tdy aku sje try log in lagy tgok2 mau plak
alhamdulillah
akhirnya en.BLOG suda sedar dri koma
bole laa sambung sesi umpatan .HAHA.
opsss! tak bole tak bole .
so, wht story today ??
hurmm ,,
cuty 2 mnggu dah start 
macm besa laaa , biler cuti ofcoz ade .....?
kelas tambahan .
almaklum laaa 
candidate STPM'11
cekgu buat kelas at mnggu pertame cuty je
mnggu kedua bg can tuk kami holiday with family maa
tapi dalam seminggu kelas tu
sehari je aku datang 
itupun kelas PENGAJIAN AM 2
hari hari lain aku buat kelas sendiri dalam mimpi .
cantekkk !
*psstt ... jgn ikut jejak saye .okeyy !
oke laa . 
actually, post nie ditaip pade pukul 1 pagy
naek je tghmlam jari jemari aku akan lembik
so, nak taip panjang2 dah tak terdaye .
hurmmm . .
so ?
ape lagi ek ??
dah laaa .
byeee .


PEACE NO WAR !

No comments:

Post a Comment