Friday, September 23, 2011

malu tak perlu kata apa apa

andai kata laa kalau ada orang tanya kat aku camnie kan, 


Perkara apa yang sangat memalukan dalam hidup anda  ??




Jawapannya :


bila kita tengah syok bawak moto ronda ronda changkat lada then tetibe moto tak hidup . SWEAR laa . itu laa perkara yang memalukan bagi aku . tak hidup sebab minyak dah habis .shitt ! masuk ni dah dua kali kot . first dekat bukit kg gajah tu, time time maghrib moto pulak abis minyak . memang seram laa kau . dah laa kt bukit tu macam macam 'bende' ade . dan dah sememangnya aku nie pemalu, bila orang lalu lalang usha aku semacam je dengan jenuh start moto tak hidup hidup makin galak laa orang usha . tapi nasib baik laa ada mamat maner laa yang sudi tolong aku . HAHAHA. gila taktahan aku ! maybe sebab kesian kot tengok budak kecik pompuan start moto tak hidup hidup . yang aku pulak cover laa, kononnya tunggu kawan kat tepi jalan . oh demmmm !! padahal abang yang jual burger tu dah nampak moto aku mati secare tibe tibe . 


*gampang 


biler dah sampai umah, nasib baik mak aku tak perasan yang mamat tu tolong aku . kalo tak, ngadap laa soalan soalan maut dari dia . arghh !! aku pon dengan rileknye sorong je laa moto tu sampai belakang . sebelum tu aku ingatkan aku tak bwak enset so, takde laa aku nak seluk seluk poket . then, bile aku terasa poket belah kanan aku rase macam ade bende keras lalu aku .........

wadafak sial !!!! aku bawak enset rupenya tadi, kalo tak berbekalkan kredit 48 sen boleh laa call mak aku tadi . sungguh sial .makanya dengan ini, aku taknak dah keluar rumah . better aku duk rumah jadi anak dara sejati . biar orang changkat taktau yang anak ustaz lias ade simpan anak dara kat umah . HAHAHA . 




p/s : aku ade 'pembaca' setia blog nie. bila dia baca blog aku nie kan, konfem kat sekolah dia akan ungkit balik . saje nak mintak maki kan . grr~~ pfftt




No comments:

Post a Comment